آتنا جانآتنا جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 روز سن داره

✿سفر زندگيِ آتنا✿

رتبه دهم در جشنواره نی نی وبلاگ

1390/10/10 13:06
نویسنده : A.T
566 بازدید
اشتراک گذاری

12

سلام به همه دوستای خوبـــــــــم

میدونم که خیلی فاصله مطلب زدن هام زیاده اما چیکار کنم امتحانامم داره شروع میشه

از این به بعدم اگه بیام چندتا مطلب رو باهم میزنم

از همه دوستایی که به آتنا جون تو جشنواره رای دادن ممنونم

امیدوارم بشه که جبران کنم

به همه 20 نفری که رای آوردن تبریک میگم مخصوصا علی،مبین و هلیا جون

کارتون عالی بود تبریک میگم11

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

محيا كوچولو
10 دی 90 14:50
منم برنده شدن تون رو تو مسابقه تبريك ميگم، انشالله هميشه تو زندگي برنده باشيد


mersi omidvaram shoma ham hamishe to marahele zendegitun movafagh bashin:-*
زیبا
10 دی 90 15:34
سلام مبارک باشه عزیزم


mersi , mamnun ke sa zadi azizam:x
مامان نیایش
10 دی 90 18:00
سلام مبارک باشه عزیزم موفق باشی


mamnunam:x
سودابه
11 دی 90 11:24
باران و مامانش موفقیتتون رو تبریک میگن و برای کوچولوی خوبتون و شما آرزوی موفقیت دارن .


ye donya mamnun:-*
مامان هوراد
11 دی 90 14:51
سلا به آتنای ناز و عمه های خوش ذوقش چقدر شما نازی جیگری برنده شدنتون مبارک باشه آتنا جان
مامان آريا
12 دی 90 9:19
موفقيتتو عزيزم تبريك مي گم
آتنا جونه خوشگلو نازو ببوس


mersi azizam:-*
مامان آدرین
17 دی 90 3:27
تبریک به آتنا جون وعمه گلش یه بار دیگه
ایشالله که امتحانارم خیلی خوب میدی و یک نفس راحت می کشی عزیزم


مرسی مرسی همیشه به ما سر میزنین منم سعی میکنم بیشتر بیام به وبتون:-*
زهرا ـ مامان مریم گلی
17 دی 90 11:54
عزیزمممم....خدا حفظش کنه براتون...منم خودم عمه ی یه فینیگیلی ام میدونم عمه بودن چه ذوقی داره....

ببوسینش عسل خانوم و ....


mersi are hamashun shirinan:-*ninie shomam kheili naze :x
مامان پریسا
19 دی 90 19:34
من هم به شما تبریک میگم. گلم بیا سر بزن.


mersi chashm:x
آبجی فاطمهـ
20 دی 90 13:42
سلام پریساجون!به وبلاگ آبجی من سرمیزنی؟
خوش حال میشیم بیای،منتظرت هستیم


parisa? bashe hatman:x
عمه زینب دانیال
20 دی 90 23:22
سلام
این عمه ها عاشق برادر زاده هاشونن
ممنون عمه های خوب
من هم تکدونه عمه دانیالم و فعلنم تکدونه برادرزاده دارم
براش وبلاگ راه انداختم منو دانیال خوشحال مییم ما سر بزنید ونظر بدین
راستی دخترتونم ملوسه.
بوس


chashm hatman ama raftam to webetun nemishe nazar dad bastinesh?
مامان الینا
26 دی 90 16:41
ستاره
30 دی 90 10:42
سلام مامانی ناس.
الهی فدای دخمله ناس وخوردنی تون شم.
خیلی ناسه .
خداحفظش کنه.
مامانی داشتم پست هارومیخوندم.شماهم مشهدین؟
منوعشقم هنوزبهم نرسیدیم.
قراره سرای عشقمون اگه خداجون بخوادمشهدباشه.واسمون دعاکنین.
راستی باتبادل لینک موافقید؟خبرمون کنین.
من عاشقه نی نی هاهستیم.
بیشترمیام وبلاگ مامانی ها.
آتناگلی روببوسین.


من موافقم با تبادل
مامان آدرین
2 بهمن 90 1:33
ستاره
6 بهمن 90 18:06
ای جا بسلامتی.
ایشاالله این باراول بشه آتناگلی.
مسی عمه های خوب وناس.
بااجازه منم لینکتون کردم.
راستی اتناگلی با ستایش گلی عمع دوست میشی؟؟؟
ستایش گلی عمع هم هم سن وساله شماست


مرسی عزیزم:x
ستایش جونو ببوس
ثمين
14 بهمن 90 0:08
سلام اومدم ازتون دعوت كنم كه از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس ديدن كنيد منتظرتونم
ثمين
14 بهمن 90 19:25
سلام
اومدم ازتون دعوت كنم از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس ديدن كنيد
منتظرتون هستم


خیلی کارتون عالیه
مامان آدرین
15 بهمن 90 17:16
سلام کسی خونه نیست؟


سلام یه مدت نبودم ببخشید ،با مطالب جدید میام