آتنا جانآتنا جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 روز سن داره

✿سفر زندگيِ آتنا✿

شعری که گل من تازه یاد گرفته

1391/3/27 22:09
نویسنده : A.T
551 بازدید
اشتراک گذاری

خوشحال و شاد و خندانم

خوشحال و شاد و خندانم

 قدر دنيا رو مي دانم                                          
خنده کنم من                                                   ds

دست بزنم من

 پا بکوبم من
 شادانم
.
در دلم غمي ندارم                                                    

زيرا سلامت هست جانم
عمر ما کوتاه س

 چون گل صحراست
 پس بياييد شادي کنيم
.
بياييد با هم بخوانيم

 ترانه جواني را
عمر ما کوتاه س

 چون گل صحراست


 پس بياييد شادي کنيم
.
گل بريزم من

 از توي دامن بر روي خرمن

 شادانم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان الینا
28 خرداد 91 2:43
واااااااااااااااااای نازی هزار ماشاالله به این دختر باهوش
مامان زهرا
28 خرداد 91 10:31
زنده باشه
من این شعر را خیلی دوست دارم
اگه تونستید با صدای خودش توی وبلاگش بگذارید

فکر خوبیه ،باشه
مهسا مامان مرسانا
28 خرداد 91 14:01
کی بشه مرسانا گلی شعر برای من بخونه
مامان متین وکسرا
28 خرداد 91 18:16
من این شعره رو خیلی دوست دارم. بوس برای آتنا جونم
مامان اندیا
2 تیر 91 1:54
الهههههههههههههههههههی گلم ماشالا به این دختر کوچولوی باهوش من آپم
مامانی درسا
2 تیر 91 13:33
الهی خیلی باید خوشگل بخونه ..... ببوسش
مامانیه آرمیتا
3 تیر 91 13:42
آفرین خوشگل خانومهمیشه شادوسلامت باشی
زهرا _ مامان مریم گلی
5 تیر 91 13:02
سلام عزیز مممم دلم براتوتن تنگولیده بود اومدم یه شکم سیر جوجوی خوشگل ببینم

هر جا هستی خوب و خوش و سلامت باشی دوستم...


مرسی خاله جون مریم عزیز رو ببوس:-*
آناهیتا مامانیه آرمیتا
5 تیر 91 14:24
چه عمه های مهربونی داره این گل دختر خوش به حالش . ممنون که به ماسرمیزنیدو کامنت های قشنگ میزارید.آتنای نازه خالشو ببوسید


:-*:-*:-*